Editorial nº 51

Resonancias vol.26, n°51, julio-diciembre 2022, pp. 9-10.

DOI: http://doi.org/10.7764/res.2022.51.1

PDF
assignmentHTML

Differing Modernisms (1910-1915): Musical Dramaturgies by ‘Ill-fated’ Usandizaga

Resonancias vol. 26, n° 51, julio-diciembre 2022, pp. 35-62.

DOI: https://doi.org/10.7764/res.2022.51.3

PDF
assignmentHTML

Los Diablos Rojos de Víctor Jara: a choreographic and musical analysis

and

Resonancias vol. 26, n° 51, julio-diciembre 2022, pp. 97-117.

DOI: https://doi.org/10.7764/res.2022.50.5

PDF
assignmentHTML

Chinoy’s High-Pitched and Disconcerting Voice

Resonancias vol. 26, n° 51, julio-diciembre 2022, pp. 147-169.

DOI: https://doi.org/10.7764/res.2022.51.7

PDF
assignmentHTML

The Representation of Mapuche Spirituality in Popular Music: the Case of Anklaje

, and

Resonancias vol. 26, n° 51, julio-diciembre 2022, pp. 201-222.

DOI: https://doi.org/10.7764/res.2022.51.9

PDF

 

assignmentHTML

Of sounds and nature. Aural epistemologies and the new constitution for Chile

Resonancias vol. 26, n° 51, julio-diciembre 2022, pp. 233-241.

DOI: https://doi.org/10.7764/res.2022.51.11

PDF
assignmentHTML